Od zera do influencera – recenzja książki „Influencer marketing od A do Z”

Posted in Inspiracje, Książki, Marketing, Recenzje
on Listopad 9, 2019
Influencer marketing od A do Z

Książka „Influencer marketing od A do Z” to kompleksowy przewodnik po influencer marketingu. Dzięki niemu nie tylko zyskasz wiedzę teoretyczną i praktyczną, ale dowiesz się też, jak ulepszyć swoje działania w sieci. Przygotujesz się do kampanii z twórcami krok po kroku. W grubej książce autorzy omawiają współprace z internetowymi twórcami na konkretnych przykładach. 

Co znajdziesz w książce „Influencer marketing od A do Z” od WhitePress? 

  • Wiedzę teoretyczną – dowiesz się, dlaczego influencerzy są tak popularni i jak został zapoczątkowany ten trend.
  • Oryginalne wzmianki np. o tym, kto był pierwszym influencerem w historii marketingu, uwielbiam takie ciekawostki!
  • Jak przeprowadzić kampanię influencerską w 10 prostych krokach.
  • Dlaczego tak ważne jest to, aby zawsze zaczynać od strategii, bez których nie ma efektów. 
  • Poznasz na przykładzie różnych branż, jak wykorzystać pomysły na kampanie z twórcami.
  • Zdobędziesz mnóstwo cennych inspiracji, z których wyciągniesz wiele wartościowych wniosków dla siebie. 
  • Zyskasz wiedzę o eventach dla twórców internetowych w Polsce i poznasz sporo polskich case studies takich firm jak: Brand24, Coffeedesk czy ING. 
  • Na końcu książki znajdziesz listę influencerów podzieloną na konkretne branże i łatwiej wybierzesz kogoś do współpracy. 
  • Dowiesz się, czy lepiej pracować bezpośrednio z influencerem, czy zatrudnić do tego agencję. 
  • Mnóstwo porad, jak się przygotować do współpracy. 
  • Jak reagować w przypadku kryzysu w social mediach i jak zrobiły to inne marki.
  • Jak przygotować się do współpracy z wpływowymi twórcami od strony prawnej — zyskasz wzór umowy i raz na zawsze pozbędziesz się wątpliwości. 

Influencer marketing do A do Z

Dla kogo jest książka „Influencer marketing od A do Z”? 

  •  Dla blogerów, copywriterów i content marketingowców,   którzy interesują się influencer marketingiem i szukają więcej inspiracji.
  •  Dla twórców internetowych,  którzy szukają inspiracji do zmian w takich współpracach lub chcą się do nich lepiej przygotować. 
  •  Dla firm,  które chciałyby zatrudnić influencera, ale nie wiedzą, jak przygotować się do takiej współpracy i na co zwrócić uwagę.
  •  Dla właścicieli agencji reklamowych,  którzy chcieliby wykorzystać potencjał w takich współpracach, ale szukają wiedzy, inspiracji i szerszego spojrzenia na takie działania marketingowe

Warto przeczytać książkę o influencer marketingu? 

Bez dwóch zdań! Książka jest bardzo dobrze napisana i ma 450 stron, przez co jest dość ciężka, ale pełna wartościowej wiedzy o tworzeniu kampanii influencerskich, formalnościach we współpracy z twórcami. To ogrom inspiracji, po których zyskasz mnóstwo motywacji do działania!

To kompletny przewodnik po influencer marketingu dla każdego, kto działa w sieci: copywritera, blogera, content marketingowca. Polecam ją wszystkim, którzy chcą reklamować produkty i wpływać swoimi opiniami na innych. 

Influencer marketing do A do Z

Co mi się podobało w książce, a co nie? 

Zaskoczyła mnie pozytywnie grubość książki i bardzo szczegółowe opisy kampanii oraz case studies polskich firm. Uwielbiam książki, które wyczerpują temat i są pełne konkretnych informacji, a ta bez wątpienia do nich należy. Jednak grubość książki czasami nieco utrudnia czytanie. Jednak jest w niej tyle informacji, że można na to przymknąć oko. 

Na minus trochę niespójna struktura. W wielu rozdziałach jest tak, że czytelnik jest bombardowany wieloma informacjami, a podstawy są wyjaśniane gdzieś po drodze. Szczególnie mam tu na myśli rozdział pierwszy i ten o SEO, gdzie wystarczyło trochę zamienić treść miejscami, aby struktura całego rozdziału była bardziej poukładana. 

Spodobała mi się lista z influencerami na końcu książki i podział twórców ze względu na motywacje do działania. Mnóstwo wartościowych porad to również kolejny plus dla autorów.  

Co teraz czytacie? 😉 📚 Polećcie jakieś ciekawe książki. ⠀ Ja zaczęłam książkę o influencer marketingu, w której jest mnóstwo przykładów kampanii z influencerami i wiele świetnych case studies. ⠀ W środku jest też o pierwszym influencerze z XIX wieku i są pokazane ciekawe przykłady takich działań. Pracuję tak dla dwóch, międzynarodowych marek scrapbookingowych i bardzo cenię sobie te współprace. ⠀ Jeśli więc jesteście ciekawi na co uważać w takiej współpracy, jak ogarnąć formalności, to polecam tę książkę. ⠀ Niebawem napiszę o niej więcej na blogu. Jeśli chcecie kupić tę książkę to polecam nowo odkrytą przeze mnie ksiegarnię @casani.eu, w której można kupić egzemplarz za 55,20 zł czyli znacznie taniej niż w @whitepress_official. ⠀ Książka jest bardzo ciekawa i bardzo gruba – ma ponad 400 stron! 😍🤓 ⠀ Serdecznie polecam i czekam na polecenia książek w komentarzach 🙂 Miłego weekendu. 😄 _______________________________ #weekendvibes #goodday #terazczytam #książka #marketing #marketingbook # #lazyday #booklover #digitalmarketing #influencermarketing #flatlaypoland #flatlayphotography #flatlaypoland #casanieu #czytaniejestsexy #blogerka #colors #autumn #homeoffice #organizacjaczasu #freetime #littlepleasures

40 Likes, 0 Comments – Goga (@gogax91) on Instagram: „Co teraz czytacie? 😉 📚 Polećcie jakieś ciekawe książki. ⠀ Ja zaczęłam książkę o influencer…”

Jeśli szukacie tej książki w dobrej cenie to w księgarni Casani.eu możecie ją znaleźć czasami taniej niż WhitePress, o czym pisałam w mojej grupie na Facebooku. 

Czytaliście tę książkę? Jak Wasze wrażenia? Podzielcie się w komentarzach!  

 

Wpis powstał we współpracy z księgarnią internetową Casani.eu. 

 

Historie autentyczne 19-Paweł Cisek

To Ci się może spodobać! :)

Przejdź do paska narzędzi