Książka „Influencer marketing od A do Z” to kompleksowy przewodnik po influencer marketingu. Dzięki niemu nie tylko zyskasz wiedzę teoretyczną i praktyczną, ale dowiesz się też, jak ulepszyć swoje działania w sieci. Przygotujesz się do kampanii z twórcami krok po kroku. W grubej książce autorzy omawiają współprace z internetowymi twórcami na konkretnych przykładach.
Co znajdziesz w książce „Influencer marketing od A do Z” od WhitePress?
- Wiedzę teoretyczną – dowiesz się, dlaczego influencerzy są tak popularni i jak został zapoczątkowany ten trend.
- Oryginalne wzmianki np. o tym, kto był pierwszym influencerem w historii marketingu, uwielbiam takie ciekawostki!
- Jak przeprowadzić kampanię influencerską w 10 prostych krokach.
- Dlaczego tak ważne jest to, aby zawsze zaczynać od strategii, bez których nie ma efektów.
- Poznasz na przykładzie różnych branż, jak wykorzystać pomysły na kampanie z twórcami.
- Zdobędziesz mnóstwo cennych inspiracji, z których wyciągniesz wiele wartościowych wniosków dla siebie.
- Zyskasz wiedzę o eventach dla twórców internetowych w Polsce i poznasz sporo polskich case studies takich firm jak: Brand24, Coffeedesk czy ING.
- Na końcu książki znajdziesz listę influencerów podzieloną na konkretne branże i łatwiej wybierzesz kogoś do współpracy.
- Dowiesz się, czy lepiej pracować bezpośrednio z influencerem, czy zatrudnić do tego agencję.
- Mnóstwo porad, jak się przygotować do współpracy.
- Jak reagować w przypadku kryzysu w social mediach i jak zrobiły to inne marki.
- Jak przygotować się do współpracy z wpływowymi twórcami od strony prawnej — zyskasz wzór umowy i raz na zawsze pozbędziesz się wątpliwości.
Dla kogo jest książka „Influencer marketing od A do Z”?
- Dla blogerów, copywriterów i content marketingowców, którzy interesują się influencer marketingiem i szukają więcej inspiracji.
- Dla twórców internetowych, którzy szukają inspiracji do zmian w takich współpracach lub chcą się do nich lepiej przygotować.
- Dla firm, które chciałyby zatrudnić influencera, ale nie wiedzą, jak przygotować się do takiej współpracy i na co zwrócić uwagę.
- Dla właścicieli agencji reklamowych, którzy chcieliby wykorzystać potencjał w takich współpracach, ale szukają wiedzy, inspiracji i szerszego spojrzenia na takie działania marketingowe.
Warto przeczytać książkę o influencer marketingu?
Bez dwóch zdań! Książka jest bardzo dobrze napisana i ma 450 stron, przez co jest dość ciężka, ale pełna wartościowej wiedzy o tworzeniu kampanii influencerskich, formalnościach we współpracy z twórcami. To ogrom inspiracji, po których zyskasz mnóstwo motywacji do działania!
To kompletny przewodnik po influencer marketingu dla każdego, kto działa w sieci: copywritera, blogera, content marketingowca. Polecam ją wszystkim, którzy chcą reklamować produkty i wpływać swoimi opiniami na innych.
Co mi się podobało w książce, a co nie?
Zaskoczyła mnie pozytywnie grubość książki i bardzo szczegółowe opisy kampanii oraz case studies polskich firm. Uwielbiam książki, które wyczerpują temat i są pełne konkretnych informacji, a ta bez wątpienia do nich należy. Jednak grubość książki czasami nieco utrudnia czytanie. Jednak jest w niej tyle informacji, że można na to przymknąć oko.
Na minus trochę niespójna struktura. W wielu rozdziałach jest tak, że czytelnik jest bombardowany wieloma informacjami, a podstawy są wyjaśniane gdzieś po drodze. Szczególnie mam tu na myśli rozdział pierwszy i ten o SEO, gdzie wystarczyło trochę zamienić treść miejscami, aby struktura całego rozdziału była bardziej poukładana.
Spodobała mi się lista z influencerami na końcu książki i podział twórców ze względu na motywacje do działania. Mnóstwo wartościowych porad to również kolejny plus dla autorów.
Co teraz czytacie? 😉 📚 Polećcie jakieś ciekawe książki. ⠀ Ja zaczęłam książkę o influencer marketingu, w której jest mnóstwo przykładów kampanii z influencerami i wiele świetnych case studies. ⠀ W środku jest też o pierwszym influencerze z XIX wieku i są pokazane ciekawe przykłady takich działań. Pracuję tak dla dwóch, międzynarodowych marek scrapbookingowych i bardzo cenię sobie te współprace. ⠀ Jeśli więc jesteście ciekawi na co uważać w takiej współpracy, jak ogarnąć formalności, to polecam tę książkę. ⠀ Niebawem napiszę o niej więcej na blogu. Jeśli chcecie kupić tę książkę to polecam nowo odkrytą przeze mnie ksiegarnię @casani.eu, w której można kupić egzemplarz za 55,20 zł czyli znacznie taniej niż w @whitepress_official. ⠀ Książka jest bardzo ciekawa i bardzo gruba – ma ponad 400 stron! 😍🤓 ⠀ Serdecznie polecam i czekam na polecenia książek w komentarzach 🙂 Miłego weekendu. 😄 _______________________________ #weekendvibes #goodday #terazczytam #książka #marketing #marketingbook # #lazyday #booklover #digitalmarketing #influencermarketing #flatlaypoland #flatlayphotography #flatlaypoland #casanieu #czytaniejestsexy #blogerka #colors #autumn #homeoffice #organizacjaczasu #freetime #littlepleasures
40 Likes, 0 Comments – Goga (@gogax91) on Instagram: „Co teraz czytacie? 😉 📚 Polećcie jakieś ciekawe książki. ⠀ Ja zaczęłam książkę o influencer…”
Jeśli szukacie tej książki w dobrej cenie to w księgarni Casani.eu możecie ją znaleźć czasami taniej niż WhitePress, o czym pisałam w mojej grupie na Facebooku.
Czytaliście tę książkę? Jak Wasze wrażenia? Podzielcie się w komentarzach!
Wpis powstał we współpracy z księgarnią internetową Casani.eu.